Digitális Témahét a társadalomtudományi, idegen nyelvi és művészetek munkaközösségben
A Digitális Témahéten az 5.c-d angol alap csoportos tanulókat az interaktív tábla játékosabb használatába merültek. A cél az eddig tanult ismeretek szórakoztatóbb formában történő ismétlése, rögzítése volt. A diákok kíváncsian fedezték fel a különböző játékokat, melyek során sok élménnyel gazdagodtak.
Digitális témahét Bélmegyeren
Bélmegyeren az április 8-tól 12-ig terjedő időszak a digitális témahét jegyében telt, melyet a költészet napja köré csoportosítottunk. Indításként a Youtube segítségével megzenésített József Attila verseket kerestek és hallgattak diákjaink. A talált verscímekből szófelhőt készítettek, majd könyveket és ceruzákat hajtogattak.
Digitális témahét a 3.a-c. osztályban
Az osztály tanulói a mindennapi használatban lévő, háztartásokban is, és a boltok polcain is fellelhető élelmiszerek, tisztálkodási szerek csomagolásán vagy akár egy természetvédelmi terület prospektusán található QR kódok leolvasásával bővítették eddigi ismereteiket.
„Kertész leszek, fát nevelek…”
Digitális témahét a 2.c osztályban
Azzal kezdtük a hetet, hogy meghallgattuk Koncz Zsuzsa dalát, amely nagyon megindította a gyerekeket. Életkoruknak megfelelően, természetesen ők azt hallották ki a szövegből, hogy meg kell mentenünk a Földünket, és azon kezdtek el ötletelni, hogy mi mit tehetünk ezért. Arra jutottunk, hogy a héten kertészkedni fogunk….